קריאת שירות למכשיר vivo A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator. מספר קייס ב-vivo שם מלא אימייל טלפון בו אני זמין אני מסכים לקבל עדכונים שוטפים על תהליך התיקון IMEI סיריאלי האם המוצר באחריות? אנא בחר את סטטוס המכשיר כן לא תנאי שירות למוצר שאינו באחריות מוצר שאינו באחריות מחויב בשירות על פי עלויות החלקים וזמן העבודה הנדרש. הצעת מחיר מסודרת תישלח בטרם תחילת הטיפול בתקלה. דגם המכשיר נא לבחור את הדגם Y21 כחול מטאלי Y21 לבן פנינה V23 5G שחור V23 5G זהב Y33s שחור Y33s תכלת Y76 5G שחור Y76 5G תכלת סוג תקלה נזק פיזי (אינו מכוסה באחריות, יידרש תשלום נוסף) תקלה טכנית פרטי התקלה נא לבחור את האפשרות הרלוונטית מסך שבור שקע טעינה שבור שבר מצלמה נזק מים תנאי טיפול בנזק שאינו באחריות נזק שאינו מכוסה באחריות מחויב בשירות על פי עלויות החלקים וזמן העבודה הנדרש. הצעת מחיר מסודרת תישלח בטרם תחילת הטיפול בתקלה. פרטי התקלה נא לבחור את האפשרות הרלוונטית מכשיר לא נדלק מסך מהבהב תקלה בצילום אחר תאריך רכישה תמונות של המכשיר צילום חשבונית בחר אפשרות שירות מבוקשת איסוף באמצעות שליח (עד 10 ימי עסקים) הגעה למעבדה בהרצליה (טיפול עד 4 שעות. בימים א'-ה' מותנה בהגעה עד השעה 12:00) האם נדרש מכשיר חלופי כן מותנה בסגירת פיקדון של 600 ש"ח בכרטיס האשראי לא תשלום עבור מכשיר חלופי מספר ההזמנה בדף התשלום על שירות מכשיר חלופי תנאי קבלת מכשיר חלופי מכשיר חלופי ייבחר על יד היבואן. המכשיר נמסר כשהוא ריק מכל תוכן ועל הלקוח לדאוג לריקון המכשיר מכל תוכן שהוא במעמד החזרת המכשיר החלופי. למען הסר ספק אין היבואן אחראי לכל מידע שיימצא על המכשיר. רחוב מס בית כניסה מס דירה עיר מיקוד הערות לשליח נתוני המכשיר במסגרת מתן השירותים, בנדא עשויה למחוק נתונים כלשהם מהמכשיר, וייתכן שהגדרות המכשיר ישובו להגדרות ברירת המחדל. מומלץ לגבות את התכנים האישיים השמורים במכשיר הנייד, לרבות אך לא רק: פרטי אנשי קשר, תמונות, קבצי טקסט, מוסיקה, רינגטונים או אפליקציות. כמו כן, מומלץ להסיר כל מידע אישי שברצונך להגן עליו. הינך אחראי לגבות את כל הנתונים, התוכנות והתוכניות הקיימים במכשירך, ולמחוק את הנתונים האישיים אשר במכשירך לפני קבלת השירותים. בנדא מגנטיק אינה אחראית לאובדן, שחזור, שיבוש או נזק שייגרמו לנתונים, או נזק/אובדן שנגרם לציוד נלווה (כגון מגן מסך, או כיסוי), כתוצאה מהשירותים המסופקים על-ידי בנדא מגנטיק. מדיניות תיקון ו/או החלפה במידה והמוצר תוקן או הוחלף על ידנו, המוצר המתוקן או המוחלף יהיה מכוסה על ידי תעודת האחריות עד ליתרת התקופה. מובהר כי תיקון קלקול או החלפת מוצר לפי תעודת האחריות אינם מאריכים את תקופת האחריות, או תקופת האחריות המורחבת במידה וניתנה. נושאים כלליים במידה ולא תאסוף את מכשירך מתיקון בתוך 90 יום ממועד הפקדתו, אזי בנדא מגנטיק תהיה רשאית לעשות שימוש בו על-פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות השמדתו, ולך, כלקוח, לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך. אם הינך שולח נציג מטעמך לאיסוף/הפקדת מכשיר לתיקון, עליו להגיע עם ייפוי כוח וצילום תעודת זהות של הלקוח. עם מסירת מידע אישי, הנני נותן בזה את הסכמתי, על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981 , לאיסוף המידע ולשימוש בו על ידי החברה וצדדים שלישיים מטעמה, לצורך מתן שירות ללקוח. נא אשר בחתימתך ❌ שליחה