תנאים
א. תנאי האחריות:
הנך זכאי לתנאי האחריות להלן בגין תקלות ביצועים הנגרמות עקב בעיות באיכות המוצר, לאחר הצגת הוכחת רכישת קנייה של המוצר.
האחריות למוצר הכולל : טלפון נייד, סוללה, מטען, אוזניות וכבל נתונים (להלן :"המוצר") – היא לתקופה של שנה אחת( 12 חודשים) מתאריך רכישת המוצר (יום הקניה).
ניתן לבדוק אחריות במספר הסיריאלי שמופיע על חשבונית הרכישה. IMEI 2. ספק את הוכחת הרכישה התקפה בעת הגשת בקשה להחזרה או החלפה.
ב. תיאור האחריות
האחריות לתיקונים חלה רק על מכשירים שהיו בשימוש רגיל וסביר. אם נגרם נזק למכשיר, מסיבות שאינן קשורות לאיכות המוצר או עקב אחת מהנסיבות להלן,
לא תהייה זכאי להחלפה או לתיקון במסגרת האחריות, אך יהיה באפשרותך לשלם בגין תיקון המכשיר
1.1 המכשיר נמצא מחוץ למסגרת האחריות בגין החלפה או תיקון
1.2 היעדר הוכחת רכישה תקפה, למעט מקרים שבהם ניתן להוכיח כי המכשיר עדין נמצא בתקופת האחריות.
1.3 תוכן הוכחות הרכישה התקפה אינו תואם לתוכן המופיע בהתוויות שעל גבי המכשיר או שהוא שונה.
1.4 נזק שנגרם עקב שימוש לקוי או רשלני, תחזוקה לקויה וטיפול או שימוש שלא בהתאם להוראות השימוש או נזק שנגרם בזדון במכוון על יד הצרכן.
1.5 נזק שנגרם עקב כוח עליון.
1.6 נזק שנגרם למכשיר עקב תיקון שנעשה במכשיר על ידי מי שלא הורשה לכך על ידי היצרן או שימוש באביזרים שאינם מקוריים(מטען, כבל נתונים) אינו מכוסה באחריות להחלפה או תיקון.
2. לצורך תיקון מכשירים שניזוקו באופן חמור עקב טעות אנוש כגון חדירת מים או נפילה, על הלקוח לחתום על הסכם תיקון רלוונטי בתשלום מול המרכז שירות
3. ניתן להחליף או לתקן את המכשיר בהתאם לנוהל המפורט מטה, –
4. כל החלקים, הרכיבים והאביזרים שיוחלפו לאורך תקופת האחריות יהיו בבעלות vivo
ג. שליחת המכשיר לתיקון והחזרתו
1. על הלקוח ליצור קשר עם מוקד השירות של vivo שמספרו 1809-455-488 לדיווח התקלה.
באחריות הלקוח לגבות את תוכן המכשיר על כל מרכיביו. אין אחריות על תוכן וכן לא יתבצע גיבוי חומר לאחר מסירת המכשיר למעבדה. *ראה הרחבה בתקנון השירות מטה.
2. חשוב לדעת! כי משך תיקון המכשיר הוא עד 10 ימי עסקים, מקבלת המכשיר למעבדת שירות והחזרתו לנקודה בה מסרת את המכשיר לתיקון, מעבדת שירות / שליחות לבית לקוח.
3. בעת מסירת המכשיר לתיקון/ שליח, יש להוציא את כרטיס הSIM וכרטיס זיכרון במידה ונמצאים במכשיר.
יש לבטל נעילה. מובהר כי אין אחריות על אובדן כרטיס sim וכרטיס זיכרון שלא הוצאו על ידי הלקוח.
4. שעות הגעת השליח ללקוח יהיה בין השעות 10:00 ו-22:00 בימי חול, ובין השעות 8:00 ו-13:00 בימי שישי וערבי חג, בהתאם לתיאום מראש .
5.מסירת המכשיר לשליח תתבצע רק ע"י בעל המכשיר או מיופה כוח מטעם בעל המכשיר בכתב עם חתימה, הכולל שם ותעודת זהות של מיופה הכוח.
במידה ולא תמצא בכתובת הזו תתואם השליחות מחדש ליום אחר.-.
5. במידה ונמסר טלפון חלופי לתקופת תיקון המוצר בלבד- יידרש פיקדון בסכום של 600 ₪ כולל מע"מ (להלן: "הפיקדון"), הפיקדון יוחזר ללקוח לאחר החזרת הטלפון החלופי שנמסר ללקוח במועד שנדרש לכך, ללא נזק פיזי ובכפוף לבדיקת מעבדה שתקבע שלא נגרם נזק ושבוצע בטלפון החלופי שימוש סביר בלבד, בהתאם להוראות היצרן.
תקלות העומדות בדרישות הזכאות להחלפה/תיקון
רכיב-
טלפון נייד: פעולה לא תקינה של הפונקציות שתוארו בהוראות הפעלה, המסך אינו פועל, תצוגת טקסט שגויה, תצוגת טקסט חסרה, המכשיר אינו נדלק, אין אפשרות להתחבר לחשבון או להעביר נתונים, אין התראה על שיחה נכנסת באמצעות רינגטון או תקלה במקשים, השמע אינו פועל, אין חיווי קולי בעת ,SIM רטט,
מספרי חיוג שגויים, המכשיר אינו נכבה, מגעים לקויים של הקשה על מקשים, רמת עוצמת קול לא נכונה, שבר בכיסוי שנגרם עקב מבנה או הרכב החומרים הפגומים במכשיר.
מטען: אינו פועל או תקול, לא ניתן לטעון את המכשיר באמצעות המטען
סוללה: מכשיר אינו פועל כראוי גם לאחר טעינה, כאשר רמת הטעינה של הסוללה היא 80% לפחות
אוזניות לא משמיעות שמע כראוי
SD כרטיס: לא פועל כראוי
כבל נתונים: לא פועל כראוי
הערה: האחריות אינה מכסה תקלות הנגרמות עקב גורמים הקשורים לרשת.
תקנון שירות
תודה שקנית !vivo
במסגרת מתן השירותים, בנדא עשויה למחוק נתונים כלשהם מהמכשיר, וייתכן שהגדרות המכשיר ישובו להגדרות ברירת המחדל. מומלץ לגבות את התכנים האישיים השמורים במכשיר הנייד, לרבות אך לא רק: פרטי אנשי קשר, תמונות, קבצי טקסט, מוסיקה, רינגטונים או אפליקציות. כמו כן, מומלץ להסיר כל מידע
אישי שברצונך להגן עליו
הינך אחראי לגבות את כל הנתונים, התוכנות והתוכניות הקיימים במכשירך, ולמחוק את הנתונים האישיים אשר במכשירך לפני קבלת השירותים. בנדא מגנטיק אינה אחראית לאובדן, שחזור, שיבוש או נזק שייגרמו לנתונים, או נזק/אובדן שנגרם לציוד נלווה (כגון מגן מסך, או כיסוי), כתוצאה מהשירותים המסופקים על-ידי
בנדא מגנטיק.
במידה והמוצר תוקן או הוחלף על ידנו, המוצר המתוקן או המוחלף יהיה מכוסה על ידי תעודת האחריות עד ליתרת התקופה.
מובהר כי תיקון קלקול או החלפת מוצר לפי תעודת האחריות אינם מאריכים את תקופת האחריות, או תקופת האחריות המורחבת במידה וניתנה.
במידה ולא תאסוף את מכשירך מתיקון בתוך 90 יום ממועד הפקדתו, אזי בנדא מגנטיק תהיה רשאית לעשות שימוש בו על-פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות השמדתו, ולך, כלקוח, לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
אם הינך שולח נציג מטעמך לאיסוף/הפקדת מכשיר לתיקון, עליו להגיע עם ייפוי כוח וצילום תעודת זהות של הלקוח.
עם מסירת מידע אישי, הנני נותן בזה את הסכמתי, על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 , לאיסוף המידע ולשימוש בו על ידי החברה וצדדים שלישיים מטעמה, לצורך מתן שירות ללקוח.
לרשותך מגוון ערוצי שירות:
.www.benda.co.il : 1. מרכזי שירות ומכירה. ניתן למצוא כתובות ושעות פעילות באתר בנדא שכתובתו
.במספר 050-3028789 WhatsApp – 2. לבירורים ותמיכה טכנית ניתן ליצור קשר באמצעות ה
השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי, שעות, 9:00-17:00
חשוב לדעת כי תיקון המכשיר במסגרת האחריות אורך עד 10 ימי עסקים מקבלת המכשיר בסניף ועד סיום התיקון והחזרתו לנקודה בה הפקדת
את המכשיר לתיקון, ועד שבועיים אם נמסר לנקודת המכירה.__